*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia atranką sekretoriaus (-ės)...

Darbo pasiūlymas

Mes siūlome:

  • Pareiginę algą - 2160 Eur prieš mokesčius;
  • Išmoką apsirūpinti gyvenamosiomis patalpomis – 1485 Eur;
  • Sveikatos draudimą (jei darbuotojas pasirinks mokėti mokesčius Lietuvos Respublikai).

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai”.

Funkcijos:

  1. padeda ambasados vadovui  ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notas ir kitųs dokumentus ar jų projektus;
  7. formuoja diplomatinės atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina atstovybės pranešimus žiniasklaidoje;
  9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  10. atnaujina ir skelbia informaciją atstovybės interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  11. atlieka vertimus raštu;
  12. sudaro ir nuolat pildo diplomatinės atstovybės kontaktinių asmenų sąrašą;
  13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  15. vykdo kitus atstovybės vadovo  nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas – administracinio darbo patirtis.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Kandidatus prašome iki 2025 m. balandžio 27 d. 17:00 val. elektroniniu paštu amb.uk@urm.lt pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje, gyvenimo aprašymą,  išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.

Konkursas planuojamas 2025 m. gegužės 6-9 d.

Su atranką laimėjusiu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data: 2025 m. liepos mėn. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.