Asmens tapatybės kortelė ir pasas Išorės paslaugų centruose
Asmens tapatybės kortelė ir pasas Išorės paslaugų centruose
Veiklos pokyčiai
Nuo 2024 m. vasario 20 d. Jungtinėje Karalystėje gyvenantys Lietuvos piliečiai gali teikti prašymus dėl asmens tapatybės dokumentų išdavimo ar pakeitimo per tris Išorės paslaugų teikėjo (toliau - VFS Global) centrus:
Londone, adresas: 66 Wilson Street, EC2A 2BT London, UK.
Mančesteryje, adresas: 50 Devonshire Street North, M12 6JH Manchester, UK.
Edinburge, adresas: 1 Rennie’s Isle, EH6 6QT Edinburgh – Leith, UK.
VFS Global centruose galima teikti prašymus dėl:
- asmens tapatybės kortelės išdavimo ar pakeitimo (toliau - ATK);
- paso išdavimo ar pakeitimo, kai kartu pateikiamas prašymas dėl ATK išdavimo ar pakeitimo (ATK + Pasas)
ir šioms sąlygoms:
- Jūsų asmens duomenys nesikeitė;
- Jūs pats ar Jūsų atstovaujamas nepilnametis vaikas turi asmens tapatybės dokumentą - pasą arba ATK. Asmens tapatybės dokumentas gali ir negalioti.
VFS Global centrai nepriima prašymų dėl:
- tik paso išdavimo ar pakeitimo;
- asmens grįžimo pažymėjimo ar laikino paso išdavimo;
- vardo, pavardės, gimimo datos, gimimo vietos, lyties, asmens kodo asmens tapatybės dokumente pakeitimo;
- pirmo asmens tapatybės dokumento išdavimo vaikui;
- pirmo asmens tapatybės dokumento išdavimo įgijus Lietuvos Respublikos pilietybę;
- naujo asmens tapatybės išdavimo vietoj vietinelio turėto, tačiau prarasto.
Dėl šių konsulinių paslaugų suteikimo būtina kreiptis į Lietuvos Respublikos ambasadą Jungtinėje Karalystėje. Registracija vizitams ambasadoje galite rasti čia.
Naujas asmens tapatybės dokumentas (-ai) per VFS Global centrus
(1) – sukuriate savo paskyrą MIGRIS
- prie MIGRIS paskyros prisijunkite naudodami savo el. pašto adresą
- prašymą pildykite lietuviškais rašmenimis (ą, č, ę, ė, į, š, ų, ū ir ž)
- pasirinkite pageidaujamą Išorės paslaugų biurą (centrą)
(2) – pateikiate e-prašymą MIGRIS ir gaunate į savo elektroninio pašto dėžutę pranešimą, kad galima kreiptis į pasirinktą Išorės paslaugų centrą - VFS Global centrą.
(3) – registruojatės vizitui į pasirinktą Išorės paslaugų centrą
(4) – pateikiate VFS Global centre dokumentus ir biometrinius duomenis
(5) – atsiimate naują dokumentą paštu arba pasirinktame VFS Global centre
(6) – aktyvuojate gautą naują asmens dokumentą
Svarbu. Jei atsiimate dokumentą VFS Global centre, dokumentą aktyvuoja centro darbuotojas.
Jei gaunate paštu – aktyvuojate naują dokumentą savo MIGRIS paskyroje.
Pagalba.
Kaip MIGRIS sukurti savo paskyrą
Kaip MIGRIS pateikti e-prašymą naujam asmens tapatybės dokumentui
Kaip aktyvuoti gautą paštu naują asmens dokumentą MIGRIS paskyroje.
Naujo asmens tapatybės dokumento (-ų) gavimas per Išorės paslaugų teikėjo - VFS Global - centrus.