*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei užimti

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei užimti. Pareiginės algos koeficientas nuo 1,21. Reikalavimai kandidatams: turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą; mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens B1 lygiu; mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu); išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles; gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją; sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą; atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Konfidencialiai”. Pareigos:             1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;            2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;            3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;            4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;            5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;            6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;            7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;            8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;            9. pagal kompetenciją palaiko  ryšius su lietuvių bendruomene;            10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;            11. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.   Kandidatus prašome iki 2024 m. kovo 8 d. 17:00 val. elektroniniu paštu amb.uk@urm.lt pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje, gyvenimo aprašymą,  išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas. Atranka planuojama nuotoliniu būdu 2024 m. kovo 12 d. Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas ir sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data – birželio mėn. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei užimti.

Pareiginės algos koeficientas nuo 1,21.

Reikalavimai kandidatams:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
  8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Konfidencialiai”.

Pareigos:

            1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;

           2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;

           3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;

           4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;

           5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;

           6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;

           7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;

           8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;

           9. pagal kompetenciją palaiko  ryšius su lietuvių bendruomene;

           10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;

           11. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

 

Kandidatus prašome iki 2024 m. kovo 8 d. 17:00 val. elektroniniu paštu amb.uk@urm.lt pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje, gyvenimo aprašymą,  išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.

Atranka planuojama nuotoliniu būdu 2024 m. kovo 12 d.

Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas ir sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data – birželio mėn. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.