Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei Mančesteryje

Sukurta 2022.01.11 / Atnaujinta 2022.01.11 12:58
    Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei Mančesteryje

    Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje skelbia atranką raštvedžio pareigybei Mančesteryje užimti. Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas (pareiginės algos koeficientas nuo 5,89) ir sudaroma terminuota darbo sutartis.

     Reikalavimai kandidatams:

    1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
    2. mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
    3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
    4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
    5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
    6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
    7. būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
    8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimus dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Riboto naudojimo”.

    Pareigos:

                1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;

               2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;

               3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;

               4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;

               5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;

               6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;

               7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;

               8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;

               9. pagal kompetenciją palaiko  ryšius su lietuvių bendruomene;

               10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;

               11. vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

     

    Kandidatus prašome iki 2022 m. sausio 28 d. elektroniniu paštu [email protected] pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje, (pasirašytą ir skenuotą), gyvenimo aprašymą lietuvių kalba, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas, ne anksčiau kaip prieš 12 mėnesių darytą nuotrauką.

    Atranka planuojama nuotoliniu būdu 2022 m. vasario 3-4 dienomis.

    Atranką laimėjusiam kandidatui bus siūlomas nustatyto dydžio atlyginimas ir sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data - balandžio 19 d. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Naujienlaiškio prenumerata

    Captcha