Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti
Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti
Lietuvos Respublikos ambasada Jungtinėje Karalystėje skelbia atranką sekretoriaus (-ės) pareigybei užimti
Mes siūlome:
- Pareiginę algą - 2160 Eur prieš mokesčius;
- Išmoką apsirūpinti gyvenamosiomis patalpomis – 1485 Eur;
- Sveikatos draudimą (jei darbuotojas pasirinks mokėti mokesčius Lietuvos Respublikai).
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Konfidencialiai”.
Funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notas ir kitųs dokumentus ar jų projektus;
- formuoja diplomatinės atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina atstovybės pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją atstovybės interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo diplomatinės atstovybės kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas – administracinio darbo patirtis.
Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Kandidatus prašome iki 2025 m. balandžio 27 d. 17:00 val. elektroniniu paštu amb.uk@urm.lt pateikti šiuos dokumentus: prašymą dalyvauti atrankoje, gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
Konkursas planuojamas 2025 m. gegužės 6-9 d.
Su atranką laimėjusiu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data: 2025 m. liepos mėn. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.